Сервісне обслуговування генераторів
Види ТО
Перелік типових видів робіт із сервісного обслуговування генераторів в основному залежить від кількості мотогодин, яку пропрацював пристрій. Ми виділили 4 основні види обслуговування, залежно від часу експлуатації генератора.
ТО-1 напрацювання 50 мотогодин включає в себе:
- загальний огляд механізмів в цілому;
- заміна мастила;
- перевірка рівня охолоджуючих рідин у разі потреби долив;
- перевірка АКБ;
- заміна повітряного фільтра;
- перевірка стану натяжних ременів, перевірка кріплення та стану шлангів та патрубків;
- заміна паливного фільтру;
- заміна масляного фільтру;
- перевірка роботи установки на холостому ході;
- перевірка стану силових дротів;
- регулювання напруги.
ТО-2 напрацювання понад 200 мотогодин або кожні 3 місяці
(в залежності від того, що настане раніше), включає в себе наступні види робіт:
- зовнішній огляд установки;
- перевірка рівня охолоджуючої рідини, долив;
- перевірка АКБ;
- перевірка стану натяжних ременів, перевірка кріплення та стану шлангів та патрубків;
- перевірка стану силових електричних дротів;
- перевірка зарядного пристрою АКБ;
- перевірка роботи установки на холостому ході;
- заміна мастила;
- заміна паливного фільтру;
- заміна масляного фільтру;
- заміна повітряного фільтру;
- регулювання напруги.
ТО-3 напрацювання понад 500 мотогодин або кожні 6 місяців
(в залежності від того, що настане раніше), включає в себе наступні види робіт:
- зовнішній огляд установки;
- контроль щільності та рівня охолоджуючої рідини, долив;
- перевірка та обслуговування АКБ;
- перевірка зарядного пристрою АКБ;
- перевірка стану натяжних ременів, перевірка кріплення та стану шлангів та патрубків;
- перевірка роботи установки на холостому ході;
- заміна мастила;
- заміна паливного фільтру;
- заміна масляного фільтру;
- заміна повітряного фільтру;
- заміна фільтру відводу газів;
- перевірка та регулювання клапанного механізмів;
- заміна охолоджуючої рідини;
- регулювання напруги.
ТО-4 напрацювання 1000 мотогодин або кожен рік
(в залежності від того, що настане раніше), включає в себе наступні види робіт:
- зовнішній огляд установки;
- контроль щільності та рівня охолоджуючої рідини, долив;
- перевірка та обслуговування АКБ;
- перевірка зарядного пристрою АКБ;
- перевірка стану натяжних ременів, перевірка кріплення та стану шлангів та патрубків;
- перевірка роботи установки на холостому ході;
- заміна мастила;
- заміна паливного фільтру;
- заміна масляного фільтру;
- заміна повітряного фільтру;
- заміна антифризу;
- заміна ременів вентилятору та приводу;
- регулювання напруги.
Види робіт та ціни
Таблиця типових цін сервісного ТО генераторів:
ТО-1 - 50 мотогодин | від 450 грн. |
ТО-2 - 200 мотогодин (або раз на 3 місяца) | від 600 грн. |
ТО-2 - 500 мотогодин (або раз на 6 місяців) | від 1000 грн. |
ТО-4 - 1000 мотогодин (або раз на 1 рік) | від 1 400 грн. |
Заміна свічок запалювання | від 250 грн / шт. |
Моторне мастило, полусінтетика | від 250 грн/літр |
Моторне мастило, сінтетіка | від 350 грн/літр |
Залишились питання?
Залишіть вашу заявку і наші менеджери звяжуться з вами у найдлижчий час
Питання та відповіді
Чому мій генератор не запускається?
Генератор може не запускатися з багатьох причин. Але найпростішу діагностику ви можете провести самостійно:
- Перевірте, чи є паливо у генераторі. Можливо, просто закінчився бензин.
- Перевірте чи краник подачі палива відкритий (зазвичай є на всіх рамних генераторах).
- Перевірте рівень олії. Деякі генератори мають датчики рівня масла і можуть не запускатися, якщо низький рівень.
- Перевірте свічку - якщо її стан дуже забруднений, це також може бути причиною.
Який тип олії використовується для генераторів?
У генераторах можуть застосовуватися як напівсинтетичні, і синтетичні масла. Точні вимоги завжди краще уточнювати в інструкції з експлуатації вашого конкретного генератора. Там завжди є рекомендовані марки мастил, які треба застосовувати для двигуна генератора.
Але якщо узагальнити, то олії можуть класифікуватися за SAE (в'язкозти олії), а також по API (покоління та тип двигуна). Так само важлива тактність двигуна. Більшість генераторів мають чотиритактний двигун, тому практично всі автомобільні олії можуть використовуватися і в генераторах із 4-тактним двигуном.
Якщо говорити про напівсинтетичні олії, то вони завжди мають вужчий температурний режим застосування. Зазвичай це виглядає так:
У будь-якому випадку, це синтетика або напівсинтетика - всі моторні масла можуть підходити для використання (враховуючи тактність двигуна).
Специфікація API дозволяє зрозуміти для якого двигуна підходить це масло - бензинового або дизельного. Ті марки, в яких в API стандарті перервано S (SL, SN, ...) для бензинових двигунів. Ті марки, де буква C перша (CG, CF) – підходять для дизеля.
Але якщо узагальнити, то олії можуть класифікуватися за SAE (в'язкозти олії), а також по API (покоління та тип двигуна). Так само важлива тактність двигуна. Більшість генераторів мають чотиритактний двигун, тому практично всі автомобільні олії можуть використовуватися і в генераторах із 4-тактним двигуном.
Якщо говорити про напівсинтетичні олії, то вони завжди мають вужчий температурний режим застосування. Зазвичай це виглядає так:
- 5W-30 Напівсинтетика – від -15 до +10 градусів за Цельсієм;
- 10W-30 Напівсинтетика – від -5 до +30 градусів за Цельсієм;
- 10W-40 Напівсинтетика – від 0 до +40 градусів за Цельсієм;
У будь-якому випадку, це синтетика або напівсинтетика - всі моторні масла можуть підходити для використання (враховуючи тактність двигуна).
Специфікація API дозволяє зрозуміти для якого двигуна підходить це масло - бензинового або дизельного. Ті марки, в яких в API стандарті перервано S (SL, SN, ...) для бензинових двигунів. Ті марки, де буква C перша (CG, CF) – підходять для дизеля.
Як часто потрібно проводити сервісне обслуговування генератора?
Частота обслуговування генератора завжди наводиться в інструкції з експлуатації. Цей інтервал обслуговування та типи робіт з обслуговування визначаються виробником та можуть відрізнятися на різних моделях та типах генераторів. Зазвичай найчастішим інтервалом обслуговування є сервіс із заміни масла. Зазвичай Виробники рекомендують інтервал від 50 до 100 мотогодин між заміною олії. Так само раз на два сервісні обслуговування треба проводити перевірку свічки запалювання.