Майстерня з ремонту генераторів та компресорів Power Klinik
Каталог товарів
інтернет-магазин
+38 (050) 426-90-15
ремонт та сервіс
+38 (097) 089-08-92

Харків, пр-т Гагаріна 12а

Повернення та обмін

Повернення та обмін

З майстернею POWERKlinik Ви можете здійснити повернення чи обмін товарів належної якості згідно до Закону «Про захистправ споживачів».

Строки повернення чи обміну

Повернення чи обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем, При цьому товар, що повертається, має відповідати таким умовам:

  • цілісна упаковка, без сторонніх наклейок, маркувань та написів.
  • чистота, відсутність механічних пошкоджень і ознак експлуатації товару;
  • збережений товарний вигляд, повна комплектація;
  • наявність розрахункового документу, що підтверджує покупку;
  • наявність гарантійного талону.

 

Товари що не підлягають поверненню

Поверненню не підлягає товар, якщо:

  • він був у використанні;
  • відсутня або пошкоджена упаковка товару;
  • товар має видимі технічні пошкодження;
  • відсутній чек або гарантійний талон.

 

Умови повернення для товарів належної якості

Повернення здійснюється за рахунок Відправника. Виконання повернення здійснюється виключно доставкою "Нова пошта.
Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем шляхом переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання повернутого товару.

Умови повернення товарів неналежної якості:

У разі виявлення Клієнтом отриманого товару неналежної якості, Клієнт може зв'язатися з менеджером по контактному номеру телефону зазначеному на сайті та в індивідуальному порядку вирішити питання заміни або ж повернення товару використовуючи транспортні послуги компанії ТОВ "Нова Пошта". Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком, повідомленням або листом на електронну пошту зазначену на сайті магазину, або в мессенджері Viber по номеру телефону зазначеному на сайті. Повернення здійснюється за рахунок Отримувача. Виконання повернення виключно доставкою "Нова пошта". Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем шляхом переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання повернутого товару.

Контактна інформація

З приводу питань щодо процедури обміну/повернення товару звертайтеся за телефоном: +38 (050) 010 10 49

В вашому кошику
В кошику немає товарів
Зачекайте
Триває завантаження даних...